födelsedag

Ja, jag fyller snart år.. Och jag har ju vetat att pojkvännen planerat någonting då han sedan tidigare bett mig ta semester några dagar i samband med den.. 
Ikväll vart han här och åt middag med mig, då släppte han bomben..
Han bad mig packa en resväska, för imorgon ska vi till Arlanda och återvänder hem igen sent måndag kväll.. Exakt vilket land Vi åker till vet jag inte, det får bli en överraskning imorgon.. Men jag vet att det är ett euro land, om jag ville växla pengar innan.. Men han sa att jag INTE behövde, då han hade tänkt stå för det mesta för nere.. Underbara pojkvän säger jag bara!!!

Så nu har jag väskan packa. Jag är på kurs inne i stan imorgon, så han säger förbi här imorgon och hämtar upp väskan innan han möter upp mig på centralen så vi tillsammans tar Arlanda express..

Åh vad jag längtar till imorgon!! :)

Det som är ännu roligare är ju att jag vet att vi snart kommer åka igen.. När han fyller!
Snacka om att Vi ärmer lika varandra än vi själva vet om.. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va mysigt. Ha en trevlig resa kram Nina

Svar: Tack ska du ha!Det var en riktigt trevlig resa.. :)
Myzan

2015-10-29 @ 22:02:43
Postat av: Anne Halonen

Ha en trevlig semester/födelsedag, det är du värd tusen gånger om!
PS. Vilken fin kille du har hittat!, fast det hade jag ju lite förhandsinfo om eftersom vi sågs på KS....NJUT!

Svar: Tack ska du ha! Ja, han är verkligen en genomsnäll kille. Förstår ibland inte alls att han var så snäll mot mig, följde med på läkarbesök, hjälpte mig lägga om sår osv när vi då än så länge bara dejtade.. då vet man att det är en att behålla :)
Myzan

2015-11-05 @ 09:03:21
Postat av: Nina

Men hallå.. Ny har jag gått in här flera ggr sen du skrev att du skulle på en surprice resa.. 😉 Väntar på blogg inlägget om vart? Kram

Svar: nu finns en liten uppdatering om det :)
Myzan

2015-11-15 @ 16:09:42

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0