Skillnad

I helgen som var var jag och min pojkvän nere i Malmö och hde en trevlig helg.. Vi åkte bland annat över till Köpenhamn över dagen på lördagen, där vi gjorde fiskspa.. Detta har ju jag testat förut, men för Marco var det första gången..
Men då vi fick en bild tagna på oss så kom jag på att jag ville jämföra hur jag såg ut nu, jämför med hur jag såg ut förr..
 
Första bilden är tagen på Kreta oktober-12, dvs före min flytperiod inför operationen startade.. Jag var som störst där.. Andra bilden är som sagt tagen i lördags i Köpenhamn.
 
 
Visst är det stor skillnad.. Men dessvärre flyter mina lår ut och blir rätt stora när jag sitter ner.. Så dem är ju fortfarande rätt stora på mig.. Har en fundering på om jag kanske skulle göra något åt dem framöver..
Jag stör min inte asmycket på dem.. Men i klädväg är det verkligen svårt att hitta byxor som kan sitta bra.. för jag är mycket smalare i midjan, men mina lår kommer inte in i de byxorna som egentligen skulle vara perfekt för midjan.. Vilket ställer till det lite...
Men vi får se. En sak i taget.. Den 8e oktober ska jag iaf tillbaka till kirurgen för att följa upp hur det ser ut och blev efter bukplastiken..

Kommentarer
Postat av: carina

Det är verkligen stor skillnad på bara 3 år. Vill ge ett tips på byxor . Jag har ju precis samma viktnedgång som dej och väldigt smal midja och tjocka lår. Jag har hittat jeans på Flash som heter Sanna regular som passar mej perfekt. Testa dom. Det där med lårplastik håller jag på och kämpar med , men är supersvårt och få godkänt för landstingsbetalt. Har blivit skickad runt till flera plastikkirurger, men jag ger mej inte för jag har inte 70 000kr som det skulle kosta och betala själv. Ha det så bra / Carina

Svar: Tack ska du ha för byxtipset! :) ska kolla in dessa.. Vad säger plastik kirurger om dina lår få när du är hos dem? 70 000kr är mycket pengar!! :/
Myzan

2015-09-21 @ 10:19:28
Postat av: carina

Hej igen ! Plastikkirurgerna håller med mej att det ska opereras, men tyvärr är det en nämnd med ekonomer som sitter och bestämmer om det ska beviljas eller ej. Men jag ger mej inte så nu är remiss skickad till Karolinska igen :-) / Carina

Svar: Jag önskar dig verkligen lycka till denna gång!!:)
Myzan

2015-09-23 @ 15:34:03

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0