Behövde inte vänta speciellt länge...

Allt jag skrev igår på slutet om Joakim och mig, det visade sig att jag inte behövde vänta så speciellt länge på beskedet..

Igår åkte jag iväg för att träffa Joakim vid Bärseback, jag var helt inställd på att behöva trängas i den där jobbiga lokalen.. men nej, han hade dragit hem till Tony (sångaren och låtskrivaren i bandet). Så jag begav mig dit. Dit kom även Alex (trummisen), Jakob (gitarrist), Kim (Jakobs kill-kompis). Så det var jag och bandet så att säga ... Vilken groupie jag är. ! HAHA

Vi snackade, drack och lyssnade på mycket bra musik!

Det kom ytterligare 2 tjejer, ena var ASFULL och den andra normalt full.. Iaf hade de båda tjejerna legat med sångaren.. så de var mer groupies än mig, fast jag tror inte att de är så insatt i musiken som jag är ...

Men men.. kul var det iaf.

Joakim blev bra full iaf och var hel flammsig och rätt lustig .

Kring 12 bestämde vi oss för att dra till Kåren, vilket vi gjorde. Men vi var inte där alls länge. Vi stod mer i kö där än vad vi mingla där inne så att säga... Sen begav jag och Joakim oss hem och sa hej då till grabbarna, som gav menade blickar och sa till Joakim "vi förstår att du vill gå Jocke", "ta't lugn, simma lugnt", "ta bra hand om honom" osv . HAHA, de skulle bara veta ! !

Iaf på vägen hem så gick vi förbi Publicum och tog var sin korv med bröd. GOTT ! Sen fortsatte vi vår vandring upp mot grankotten. Han något vild och galen, jag något trött och ont i fötterna...
Vi stannade upp då och då, pussades lite, pratade lite, han sa att jag var söt osv.

Sista gången vi stannade så började vi prata lite mer. Han bad om ursäkt för att han har hållt mig i ett "koppel" , hållt mig i väntan om ett svar. Han började säga att han tycker att jag är söt, snäll, rolig , osv.. sen tystnade han... då sa jag "MEN ?"

Han frågade vad jag menade med "MEN" , jag sa att jag trodde han skulle fortsätta att säga något där eftersom han hade gjort en paus, att han skulle börja med något dåligt.. men något dåligt kom inte.
han sa istället "jag vill inte vänta längre".. vilket betyder att jag numera har en pojkvänn, Joakim Sebastian Nathanael Hallström.
30 augusti är vårt datum. exakt 2 månader sedan vi träffades, exakt 2 månader kvar till jag fyller år.. mycket bra datum med andra ord ;)

Jag behöver inte undra mer nu med andra ord, nu är han MIN på riktigt ! Jag vann över hans dumma ex Eva , som jag känt mig svartsjuk på, eftersom de har rätt bra kontakt.. men det behöver jag inte vara mer, för han är MIN !

Känns skönt att inte behöva oroa sig mer. Nu vet jag på riktigt att han gillar mig, HAN GILLAR MIG.. EHH ! Sorry, jag har svårt att förstå det bara !
Han är verkligen underbar, min snart 21åriga basist och biomedicinare :)

Som för tillfället ligger å sover i min säng, den stackarn blev lite sjuk av kvällen igår, förkyld och troligtvis feber, han är kokhet. Men iof är han alltid HET , iaf vad jag tycker ;)





Iaf, här kommer något till er mina vänner..! Lördagen den 6september är det fest hos mig ! Så se till å masa er hit ! (ps. Joakim fyller år den dagen)..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0