Lördag, ännu en arbetsdag...

Nu gör jag min näst sista dag.. den så kallade helvetesdagen, eller som det egentligen kallas delad tur ... snarare otur :S

började 07.00 imorse, går av på rast nu 13.00, sen åter till jobbet 16.30 av vid 21.30....

nu har jag betat av 6h, "only" 5 more to go...


Imorgon jobbar jag 07.00-16.30 sen blir det hem och packa.. för kl 20.20 smäller det, dörrarna till buss 801 mot örebro smäller igen. och på den bussen sitter ingen mer än JAG ! (och mulle, å kanske andra resenärer)... men det viktigaste är att JAG sitter på den!


För jag ska HEM till Örebro, HEM till MITT hem, mina 2 rum och kök på 54kvm .. till min härliga säng och soffa, tv , stereo, alla filmer mm mm ...

GAH!

vill ha söndag kväll nu nu nu !


jisses vad jag tjatar, men det är sånt som blir när man bara vill hem igen..








OBS ! ! ! ! ! !


påminn mig om att jag ABSOLUT INTE ska jobba i mariestad nästa sommar ! ! ! !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0