Onsdag = snart helg

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !! det är onsdag idag, vilket betyder att vi snart åker till stockholm ! Fan vad roligt det ska bli ! :D
Jag är helt sprallig, ska bli så kul att se dem live igen, ska bli så kul att få åka någon annan stans, träffa annat folk, träffa hans familj.. Shoppa i stockholm, gå ut på krogen i stockholm . tänk vad kul !

Men det betyder också att det är Grey´s på tv ikväll ! självklart ska jag och joakim sitta bänkade och kolla på det.. Vi följer DH och "GA". . Kul att för en gångs skull ha en kille som gillar att se på samma serier som jag !
Jag älskar verkligen den där människan ! :P

imorgon är jag ledig, men jag ska sitta och plugga under dagen, sedan kl 17.00 måste jag vara nere på knuffen på drop in. Ska förnya p-piller receptet. Eller så kanske jag ska byta sort, hur som helst ska jag dit för att jag behöver mer p-piller. har bara en karta kvar ! I vanliga fall brukar jag vara duktig och boka en tid i god förväg. men denna gången inser jag att det är drop in som får gälla.. den sista kartan börjar jag tugga på på måndag, och det skulle betyda att jag skulle behöva en tid innan jag åker hem för jul.. men det har de ju knappast någon dit. så jag får sitta på drop in med alla de fjortonåriga tjejerna som ska ha kondomer eller dagen efter piller osv..
Det löser sig nog..



Snart är det fredag, snart är det fredag, snart är det fredag ! AAAAAHHHHH ! Jag längtar så mycket !


hela dagen idag har jag fått för mig att det är torsdag, undrar om det har att göra med att jag inte var ledig i helgen utan jag hade ju min "helg", tor och fre... detta kanske gör att min hjärna ligger före i dagarna..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Vi kommer att ha så jävla kul! :D

2008-12-03 @ 19:24:08
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0