Summering av helgen.

Som ni mycket väl vet så var jag i stockholm i helgen som planerat !
Jag, Emma, och bandet (Joakim, Tony, Alex och Jakob).
Jag och Emma bodde tillsammans med Joakim och hans pappa. Mycket snällt av hans pappa att låta min sköna kompis bo där också !
Jakob bodde hos sin tjej. Alex och Tony bodde hos Alex mormor.. Egentligen var det väl tänkt att Emma skulle bott där också, men Alex mormor är lite främlingsfientlig.. Men Tony har hon sett förut, så det gick bra. (samt att hon har ont om boyta).
Men det löste sig ändå.

Fredagen blev middag ute allihopa, kinesiskt. Jag, Emma och Joakim drog hem kring 22, 22.30 tiden.. vi var så himla trötta !
Lördagen blev det ner på stan, jag köpte en parfym, sen blev det långlunch.. Sen insåg vi att vi inte pallade gå runt på stan och shoppa , så vi åkte till systemet och sedan tillbaka hem. På kvällen åkte jag och Emma in till stan och mötte Maja och Tessy, Tessy kom upp för en 24h weekend i sthlm ;P Vi 4 gick ut och åt. Sedan var det dags att bege sig till spelningen..

Det var 4 band som spelade under kvällen, Fictional Me var sista bandet. De andra banden var också okej, några bra, några mindre bra.. Ett band hade en skum typ som sångare som satte sig ner och mediterade stup i kvarten ... HAHA !

Spelningen var grymt bra !

Sedan gick vi ut på Carmen, en bar på söder. Vid ett begav Emma, Joakim och jag oss hem..

Söndagen, jag vaknade upp och var bakis, fast jag hade druckit minst av alla hela kvällen !!
Sedan så var den lunch med Joakims pappa och packningn som gällde. Tåget tillbaka till örebro vid 3 tiden.


För att summera helgen så tyckte jag att den över lag var bra ! Men jag gillade inte allt pendeltåg och bussåkande som det blev så fort man skulle någonstans.. och alla dessa byte ! !


Jag längtar till jag kommer upp till stockholm igen den 26:e december. då ska jag ju stanna lite längre. Typ till den 2:a januari.
Då ska jag försöka hinna med att se lite mer av Sthlm.

Har träffat de flesta i hans familj nu, bara mamman och hennes man kvar.. Men jag kan ju säga att jag gillar hans familj än så länge av dem jag har träffat.!

Fick se på massa söta kort och fotoalbum ifrån när Joakim var liten, han var så himla söt ! hade lust att sno med mig korten hem!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

haha vilken främlingsfientlig mormor! >:P Jag är glad att det löste sig ändå. Det var en toppen helg! Tråkigt att den försvann lika fort som den kom bara. haha. Kram!

2008-12-10 @ 09:41:05
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Lina

vad spelar fictional me för musikstil? :D

2008-12-11 @ 10:24:09
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0