Lista


1. Vilken bokstav börjar den persons namn som du tänker på när du ser ordet KÄRLEK?
J

2. Om du sträcker ut din vänstra arm så långt du kan åt sidan vad stöter du på då?
tomrum

3. Vad åt du senast?
pastabuffé på teknikhuset (univeritetet)

4. Om du fick köpa dig vad du vill, bara en sak, vad skulle det vara? det får kosta vad det vill...
en solsemester för mig och joakim

5. Vart befann du dig för 3 timmar sen?
i skolan med ett prov framför mig.

6. Ta upp den första boken du ser, slå upp sidan 34, rad 5 - vad står det där?
"....hur grovt hon misstagit sig."

7. Vart och när hade du sex senast?
I Joakims säng, igår

8. Berätta något om dig själv som ingen annan vet...?
...

9. Om du fick välja en plats på jorden, vartsomhelst, vart skulle du vilja bo?
För mig är inte läget det viktigaste, utan vilka som finns omkring mig..

10. Vad tycker du om George Bush?
BAH !

11. Utan att titta på klockan, hur mycket är den?
14.30 (den var 14.25)

12. När skrattade du senast?
Igår, men det kanske blir lite skratt senare idag

13. Vad har du på dig?
Svarta strumpor med hjärtan på, svarta leggins, vita trosor, rosa bh, beige tröja... (hade en jeanskjol förut, men den åkte av när jag kom hem).

14. Vad är det första du tänker på när du läser ordet RÖD?
Jul, är det första jag tänker på nu iaf.

15. Vad vill du att Gud säger till dig när du står framför pärleporten?
vilket trams, tror inte på sånt där... och om jag måste säga något så hoppas jag han säger "nu har du allt kommit fel".. för jag vill inte vara där uppe där det är kallt och blåsit när jag kan vara där nere där det är varmt och skönt..

16. Vilka 5 personer vill du ska svara på dessa frågor?
de 5 som pallar med att göra den..
 
Tre saker som skrämmer mig:
ovisshet, glömska, hemligheter

Tre personer som får mig att skratta:
Joakim, Jessica, Emma M

Tre saker jag älskar:
Umgås, Joakim, Mig själv

Tre saker jag hatar:
att vara rastlös, lögner, svek

Tre saker jag inte förstår:


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
(joakims skrivbord, för det är där jag är).. Kaffekopp, böcker, kom ihåglappar

Tre saker jag gjort idag:
Skrivit prov, lunchat med Joakim, vattnat blommorna

Tre saker jag vill göra innan dagen är slut:
Pussa på Joakim, äta middag, borsta tänderna

Tre låtar jag tycker att du ska lyssna på:
Porcupine tree - Lazarus
Blackfield - Hello
Hammerfall- Always will be

Kommentarer
Postat av: Lina

roligt med lite annorlunda lista :D kul att läsa sånt här haha. Inget liseberg i år? :(

2008-12-17 @ 12:30:36
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0