OM IGÅR

Igår var det korridorsfest hos Tony.
De blev en hel del trevliga människor, sånna man redan kände och andra man lärde känna.

Joakim blev en aningen full och just nu så befinner sig hans huvud i toastolen , den stackaren!
Men han var rolig igår, han är rolig när han e full. han blir ohämmad då, han vågar släppa loss och "go crazy" :)

Idag har både emma och anna lämnat min lägenhet (ok, anna lämnade den igår). så jag och joakim ska passa på att utnyttja tillfället att vara i min lägenhet ikväll :)
Jag tycker det är helt ok att ha folk som bor hos mig, de städar mitt badrum nogrannare än vad jag själv brukar göra och de har tagit hand om ruggisen åt mig. mycket vänligt.. men som sagt, ibland är det skönt att kunna få använda sin lägenhet lite själv :)

Idag är vi sugna på tacos och hemmagjord pizza.. (vi får äta hemmagjord pizza, för det känns mycket nyttigar än köpepizza, vi ska ha mycket grönt på, don't worry! )
Vilket ska man ta tro? kanske både och, taco till lunch å¨pizza till kvällen :P haha!


Joakim hävde ur sig en mycket oväntad sak igår när vi stod i tonys lägenhet. Det var så att jag tänkte gå på toa, men joakim behövde verkligen verkligen gå, så jag lät honom gå in före mig.. då sa han hur snäll och söt och allt var jag nu var. och jag sa mest, naaaaw, gå in på toa nu då du som behövde det ! :P sen häver han ur sig "jag älskar dig".. :O
Jag vart paff, jag undrade om jag hade hört fel!

Jag vet att det är lätt att häva ur sig mycket sånt på fyllan för att man blir allmänt kärvänlig då, men jag tror iaf att det kan vara en liten uns av sanning i det.. det sägs ju också att på fyllan är man som mest ärligast. så, ja, han kanske iaf är kär nu?
på vägen hem till honom igår började han säga förlåt för att han vågar säga sånt mest när han är full, och inte när han är nykter. han började prata om att han är rädd för känslor osv. och så sa han att han hellre hade velat säga det där när han var nykter.. så ja, jag antar att han ångrar det lite.. så  jag får väl helt enket glömma det, och ta det för vad det var, ett fyllesvammel.. eftersom vi blev ihop då han var full sa han att han inte ville ge mig ännu ett bekännande då han var full.. så jag får väl helt enkelt vänta tills han är nykter någon gång och då han har tagit mod till sig och vågar säga vad han tycker.. på riktigt !
jag väntar nyfiket och spännt :D



nej, nu ska jag gå å lägga mig brevid min stackars älskling i sängen.. krama om honom lite och pussa honom på pannan :) kanske han kan behöva!


Ps. kommer ladda upp gårdagensbilder senare idag då vi är hemma hos mig, enklare där D.s

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0