funderingar

Först och främst vill jag tacka er alla för de fina presenterna jag fick i lördags!

Tack till Johanna och Tessy som gav mig årets julglögg (blåbär) samt singstar skivan "summer party". Jag har redan smakat på glöggen, den var riktigt god !
Tack till Jessica (och elias?) som gav mig två gigantiska koppar med matchande fat till, som man tom kunde lägga mackan på :) Jag invigde dem tillsammans med joakim i söndags med julglöggen och varmamackor med kantareller på .
Tack även till Jessica (laxen), som gav mig två stycken baccardie breez, i ett försök att supa ner mig.. haha. det var mycket vänligt av henne, då jag vet att hon absolut inte har råd.

Festen blev helt ok i lördags, dock gick lite för mycket saker sönder.. 3 glas och 1 glasfat jag hade ljus på... så halv två tröttnade jag och slängde ut alla!

Jag saknade 2 viktiga personer i lördags, emmam och joahanna.. men jag vet ju att ni hade varit där om ni hade kunnat. :)

I fredags var "Fictional me" 's spelning på stora scenen, Konserthuset Örebro. Mycket häftigt att se sin egen pojkvän på scen och rocka loss :P visst har jag sett honom sitta och spela på sin bas hemma, men detta var en helt annan sak.. mycket häftigare.. längtar till den 6:e december då deras nästa spelning är, i stockholm..

Joakims storasyster var här hela helgen. Var mycket trevligt att "äntligen" träffa någon från hans familj, då han faktiskt har träffat hela min släkt (förutom min farbror & mina 2 kusiner)..
Rebecka heter hans enda syster, hon ska fylla 31 nästa gång.. men hon såg absolut inte så gamal ut. Hon var mycket trevlig och lätt att prata med. Ser fram emot att träffa henne sen igen i stockholm. Hoppas att jag gjorde ett bra intryck på henne också !

Jag har förresten beställt min resa till Stockholm över jul, den 26:e december åker jag upp och stannar till efter nyår. Ska bli kul att få fira nyåret med Joakim och hans syskon.


Jag vet att jag egentligen bryr mig mycket om folk, ibland lite mer än vad de vill att jag ska.. men på något vis har jag nu för tiden blivit extremt dålig på att visa det.. jag vill så hemskt gärna träffa alla vänner, men det känns som att tiden aldrig riktigt finns till... ändå kanske jag egentlige inte har något vettigt för mig om kvällarna.. men jag tycks inte riktigt få tummen ur arslet, så att säga..
vet ej riktigt varför det har blivit så, men jag hoppas innerligt att det bara är en fas.



Någonting slog mig här om dagen, något som rör mina "söndagsdepressioner". Jag satt och läste i en gammal vecko revyn där det stod om p-piller och deras bieffekter.. "nedstämdhet, viktuppgång"
Jag undrar om det kan vara p-pillrena som är felet till allt?

Jag har iof ätit samma sort sen 1:a året på gymnasiet, men å andra sidan.. det var drygt 4 månader efter eller så som min kraftiga viktuppgång startade.. hade en del depp-perioder då också.. men jag tänkte aldrig på att det kunde vara mina p-piller som var felet... tänk om det är dem det är fel på?

Har jag isf lidit i flera år i onödan?

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Gumman <3 Du ska veta att jag gärna hade varit med er ihelgen. Jag hade fan grov ångest för jag missade så mycket haha. Hoppas du svarar på mitt sms snart så jag får gratulera dig på tu man hand! :)



Jag funderar förresten också på att åka till stockholm den sjätte ;) Då får jag sällskap i publiken! =D weii!



Hm, att det var p-pillrena som är orsaken vet jag inte. Men du kanske kan kolla upp det på något sätt?



Kram! =D

2008-11-17 @ 22:09:03
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: jessica

hm. jag skulle faktiskt inte bli förvånad om det är dina p-piller som är orsaken. det är ju verkligen vanligt! vet hur många som helst som har slutat/bytt p-piller av den orsaken. skulle absolut kolla upp det(prata med ungdomsmottagningen/sluta med dem ett tag, vet inte riktigt vad man ska göra) om jag var du!

2008-11-18 @ 01:46:12
Postat av: Lina

kunde du inte ens låtsas att du saknar mig? hahaha (skojar bara)

2008-11-18 @ 09:59:52
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

jag fick en extrem sakna-my-känsla i fredags när jag pratade med jessica på msn. :) det var lite mys.

2008-11-18 @ 14:55:40
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0