Jag

Nu har Mollie åkt, eller snarare, hon åkte 16.40 idag. Känns en aningen tomt, men samtidigt skönt. Det frestar på nerverna att ha henne hos sig för länge... Och nu får jag och Joakim lite mera privatliv igen. Vilket jag tycker är bra..

Imorgon börjar jag min andra kurs, "social omsorg".. Shit! var tvungen att tänka där först vad den heter, jag är verkligen glömsk ! Undrar om det kan ha och göra med att jag snart blir gammal? Jisses, jag blir 20, då har jag iaf levt 1/4 av hela mitt liv !
Jag fattar nästan inte alls att jag fyller 20 så snart som nu på torsdag ! Så skumt ! Tiden bara rinner iväg..

Nu mera har jag gäster i min lägenhet som ni vet .. :P EmmaN och Anna är här och bor hos mig. Det är trevligt att ha gäster, men jag kommer ju iof bo mest hos Joakim under tiden. Men det kan ju bara vara skönt för dem att vara lite ifred. Precis som det kan vara lite skönt att jag och Joakim får vara ifred ;)

Nu var det första gången som jag lät Joakim läsa min blogg, han blev precis så här "Fåfåfår jag det?" Han lät så försiktig och gullig..  Fast han fick bara se vad jag hade skrivit idag hittills, men det stog ju inget farligt så :P
Jag funder på att låta honom ha tillgång  till min blogg alltid så han kan läsa den.. är det en bra idé tror ni? eller tror ni att jag kommer ångra det i framtiden? Jag kommer kanske inte riktigt kunna avreagera mig så mycket då, om han läser den.... HUM.. svårt val.

Jag är nyfiken på vad jag kommer få av honom på min födelsedag.. han är så hemlighetsfull :P Jag vill veta ! :O haha.. Nej, vill inte veta förrän det är dags, men jag är ändå nyfiken..

En sak till jag undrar över är nääär han kommer säga att han är kär i mig? =/ Han har inte sagt det ännu. bara att han tycker väldigt, väldigt mycket om mig.. men jag vill ju att han ska tycka om mig mer än så.. hur lång tid kan det ta tro? =/

Kommentarer
Postat av: jessica

tycker du ska ha bloggen för dig själv så du kan ventilera dina tankar som du inte känner att du kan säga till honom :)

2008-10-29 @ 00:44:19
Postat av: Emma [loveshaped]

jag tror att jag håller med jessie på den punkten faktiskt. Din blogg är ju nästan som en riktig dagbok och det kan vara skönt att ha den som det i fortsättningen! =)

2008-10-29 @ 08:53:28
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0