Full rulle!

Nu har jag och Joakim startat en "vit" månad.. Vi ska inte äta godis,chips/popcorn, pizza/hamburgare och andra feta och onyttiga godheter på en hel månad .. Men det finns ett undantagstillfälle, min födelsedag!
Jag ska heller inte dricka coca cola, kommer bli tufft på den fronten känns det som. Sen ska vi dra ner på alkoholen ett tag också.
Ska bli intressant och se om jag verkligen kommer lyckas att inte fuska något..

Så snälla, locka mig inte med några godsaker är ni snälla ;P
Detta projekt började väldigt lägligt eftersom jag nu i helgen och idag har suttit och skrivit om sjukdomen diabetes, Joakim har också arbetat med det i skolan..

Har en del plugg att stå i verkligen... Prov på onsdag i sjukdomar, inte alla utan typ 5 utvalda.. Jag är bara lite segstartad, men det kommer fixa sig så fort jag sparkar igång mig..

I helgen var det verkligen full rulle! ! I fredags så var det ner till stan och träffa min storasyster och hennes kille som var på tillfälligt shoppingbesk. Så vi strosade runt på stan och sedan åt vi underbara Arnold Palmer på Pitcher's (för er som inte vet vad A. Palmer är så är det en underbar riktig kycklingfiléburgare!)
Sen var det att åka hem till Emil, hämta bilen, där blev vi kvar en liten stund..

Hem, glo på nästan en hel film och sedan i säng.

Lördag fick en tidig start, då Joakim skulle skriva tenta 8.00 på morgonen. Jag gick upp hemma i min lägenhet, klädde på mig, körde honom till skolan, åkte hem till honom och sov igen :P
Sen ringde han och väckte mig kl 10.00 då han var klar. Då bar det iväg till marieberg. Där shoppade jag loss totalt. Haha!
Sedan blev det ikea, där jag också spenderade en stor slant... OOOPS !

Systemet innan det stängde kl 15 ute vid eurostop och sedan Willys i västhaga..

Jag gjorde av med över 2000 kr den dagen !


Hem, vila, lämna bilen, hem, laga mat, fixa sig, åka iväg till Petter. Petter är Joakims kompis jag inte umgåtts med förr, men jag kände igen honom från vår nollning...
Hos petter var vi, jag , joakim, petter, petters tjej veronica, martin, alex, tony samt jonas. Det vart en trevlig kväll!

Hem, sova..


Söndagen blev det bra mycket film och sängligganden då han var seg och jag hade sympatibakfylleontihuvudet (han var den som var full dagen innan men jag fick huvudvärken)..

Sen blev det pluggande.



Idag har jag testat en ny sak, nämligen shoppa mat på ica via nätet... Ska bli intressant! Så imorgon mellan 10-12 ska mina varor dyka upp, (om jag har tur).. annars är jag av med en del pengar ;P

Det blir verkligen till att vrålplugga prov imorgon!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0