Nu vet jag

Nu känns det som att jag vet säkert ...

Jag är galen i Joakim, eller med ett finare ord, jag är kär i honom !

Det känns så tydligt när man är en dag ifrån varann, det är nu denna dag som jag inte ser honom som jag inser mina rätta känslor..
Känns underbart att gilla honom så mycket, för han är verkligen toppenbra , super gullig och allt sånt. Men, samtidigt lite jobbigt.. för det är nu man börjar tänka så mycket på honom hela tiden, kan inte koncentrera sig på att plugga, vill träffas varje sekund och minut, en sekund utan honom är inte värd något...
GAH !

I'm crazy (in love).

Om jag inte visste att han verkligen har en hel del att plugga på idag så skulle jag åka till honom just denna sekund. Men så kan jag inte göra. Det vore själviskt mot honom. Även om jag visste att han skulle gilla mitt sällskap, men hans plugg skulle bli lidande..
Så hur tråkigt det än är att vara förnuftig vad det gäller sånt här så måste man väl vara det ibland ändå..



BAH!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0