Ingen nyckel

Veckan har gått fort, viket jag finner skönt !

Har haft taktil massage, uppföljning, redovisning, film+diskussion, genomgång, och slutligen imorgon blir det ergonomi och förflyttning.. det var min skolvecka det.

Idag hade jag ett drygt hål mellan 10.30 - 14.15, så jag drog upp till universitetet och lunchade med Jessica och Joakim :) Mycket trevlig lunch ute i solen !

Jag slutade strax efter tre idag och då tänkte jag dra hem till Joakim för att förbereda våran middag, men när jag kom fram insåg jag att jag inte hade nyckeln på mig..
vi var nere på stan en sväng igår, då packade jag över nycklarna till handväskan (från ryggsäcken jag har till skolan), men glömde att lägga tillbaka dem i ryggsäcken när vi kom hem. så jag fick vackert ta och vänta till Joakim slutade skolan kl 17.00 så han fick släppa in mig.
Satt och roade mig med att titta på två katter som smög på varandra hela tiden :P

Imorgon åker jag ner till Mariestad och besöker familjen. Mamma & Inge har fyllt år, Mulle fyller år nästa vecka. Kalas kalas! Åter på söndag igen.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0