Mulle och jag

Mulle är här och vädret är kasst ! ! Så vad ska vi två syskon göra idag?

Vi kom på att vi skulle åka och överraska den hårt pluggande pojkvännen jag har, med lunch :D

Alla andra dagar har vi shoppat, och shoppat lite mer.. Å i detta väder som råder nu är man inte så sugen på att shoppa ..
Så vi får sitta hemma och tråka hela dagen i väntan på att åka hem till Mariestad imorgon..
haha.

Förresten, har ni sett den där Marley och jag? Den är väldigt bra ! Och väldigt sorglig :(

Tina, jag såg på den där "my best friends girl" eller vad den hette, å den var bra ;P

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja den filmen är rätt bra :D Kul att du tyckte om den! :)

2009-04-09 @ 19:36:32
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp distans, för att kunna kombinera det med alla extrajobb haha.. det var det enda universitet i sverige med distans på den utbildningen

2009-04-10 @ 09:52:03

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0