Påsk lov

tjenna mors !

Helgen alltså:

Fredag..
Var ute på marieberg med Laxen, jag köpte mig en plånbok (vuxenstatus till mig)..
grillade med grabbarna och joakim på kvällen. riktigt gott! sedan blev det chill hos joakim. (för en gångs skull) !

Lördag:
Jag och joakim for iväg till marieberg och käkade lite glass..
sedan åkte vi hem å grillade korv.
på kvällen blev det överraskningskalas för Jonas, hemma hos Lili. Trevligt.
vi sov hos mig denna natt..

Söndag:

Idag har jag varit med Jessica en sväng, å sedan blev det även Tessy. Jag å systarna Åslund, nice ! :)
Nu är jag hemma hos mig, laddar ner film (ops. hoppas inte någon skummis läser detta och sätter dit mig).. Snart ska vi äta lasange...


Påsk lov ! Jag har det nu, from i fredags och ända fram till ons vecka 16 är jag ledig.. Känns underbart gött det !


Men, vad ska jag hitta på imorgon då tro? Är det bara jag som e ledig?

Kommentarer
Postat av: TinA

Hehehe, flugornas herre låter mäktigare ;) (fast jag vet att det är en bok/film :P)

2009-04-05 @ 19:39:14
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0