tisdag- grå dag

Idag är det en grå dag.. en mulen, grå och trist dag idag..
Det är även den sista dagen på min låååånga ledighet!

Imorgon är det dags att återvända till skolan igen, vilket jag inte tycker om.. gillar att vara ledig ! verkligen gillar det ! även om jag inte gör så där jätte mycket, så är det ändå skönt.. fast i längden blir man ju uttråkad, så det är väl lika bra att gå tillbaka till skolan imorgon..
Snart har ja ju ingen skolan mer, nu i slutet på maj har jag ingen skola mer. Då är min utbildning klar.

Då börjar allvaret, jobbletandet, osäkerheten om pengar, kampen om mat för dagen...

om någon timma kommer Joakim hem från skolan, så jag får lite sällskap :P

Kommentarer
Postat av: TinA

Börja söka jobb nu om det är möjligt =)



Här är det sol :) skickar lite solsken till dig

2009-04-14 @ 12:35:13
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0