I Stockolm igen :)

Kom till stockholm i fredags eftermiddag/kväll, vid ca kvart i fem. Den fredagskvällen spenderades med att köpa hem indisk mat att äta samt att hyra en film, det blev "Benjamin Buttons..."
Eftersom Joakim jobbar natt så blev det att jag försökte hålla mig vaken tills han kom hem, lyckades rätt bra, men när kl blev halv fem så slocknade jag på soffan, Joakim kom hem vid kl fem.. Vaknade till liv då när han kom hem, men jag var väldigt trött, så jag betedde mig typ likadant som man gör när man är full.. skrattade jätte mycket åt ingenting, sluddrade när jag talade och var väldigt instabil i kroppen :P Men sen somnade jag så sött.

Lördagen har bestått av kalas för Joakims pappa som fyllde år denna dagen. Så det blev kalas med både matpaj, cheeskake och en super god chokladtårta som Johannes och Josefin kom med som present. Det blev fullt hus då vi var alla hans syskon, samt de flesta av deras respektive, sedan var Joakims faster och farmor där samt en bekant till pappan.. Mycket folk för en liten lägenhet !

Det är kanon väder här i sthlm!

Längtar så till Joakim har jobbat klart för denna sommaren och kommer hem till mig igen i Örebro, hem till oss, till vårt hem. Men det är inte långt kvar nu. 2 veckor sedan är han hemma!

Det var en liten uppdatering iaf, hoppas att ni har det bra allihopa med det ni sysslar med ! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Livet duger ;)

2009-08-09 @ 11:13:26
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Helena

hejsan. har ni några flyttkartonger som ni vill bli av med?

2009-08-09 @ 19:46:45
URL: http://helenayourstone.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0