Lördag = Jobb

Trist och regnig kväll, då är det bra att man ändå jobbar! Så istället för att göra av med pengar denna lördagskväll så tjänar jag pengar, alltid bra att tjäna pengar ;P

Imorgon jobbar jag 12,5 timmars pass ! Sammanlagt 2 timmars rast under dessa 12,5 timmar.. Tur att det är söndag, för då får jag helg OB hela dagen :)
Jag jobbar verkligen typ kväll, dag, kväll, .. mycket upp och ned hela tiden :P

Ska gå hem lite tidigare idag så jag hinner sova något innan jag ska upp och med bussen som går 06.10 imorgon.. Så jag åker med 21.10 bussen nu ikväll så jag hinner hem och äta lite och så innan jag ska sova.


Längtar tills min Joakim får komma tillbaka hem igen ! Vill ha honom här nu! :(

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0