Måndag

Sitter här och njuter av den lugna förmiddagen.. Ska iväg med bussen vid 11, ska in till stan och träffa en av Jessicorna jag känner :P SKa bli en lunch innan jag börjar jobba vid 14.
Måste diska innan jag drar också, men det hinns med..

Igår var det som sagt våran dag, dagen vi blev tillsammans för ett år sedan.. På den dagen blev det mest bara film och mys hemma, god mat och så självklart god efterrätt som bestod av "lyxkladdkakan"..

Idag börjar Joakim skolan igen, han har längtat länge efter denna dagen.. det var tom så där att han var lite pirrig inför fösta dagen på terminen :) Kul för honom att han gillar skolan !

Själv har jag ju ingen skola längre att gå till, känns skumt.. att typ för första gången i mitt liv inte behöva plugga... (förutom de där månaderna efter att jag hoppade av universitetet och väntade på att komma in på usk:a)... Skönt i alla fall att jag har någon sysselsättning nu.. För att gå arbetslös är inget kul, hatade det verkligen då jag gick som det de där månaderna... Eller, jag både hatade det och gillade det på samma gång... man blev liksom van vid att kunna sova hur länge man ville, van vid att bara gå hemma och stöka runt.. men samtidigt var man uttråkad och rastlös..

Får hoppas att jag lyckas få jobba på så pass mycket inom hemvården nu att jag inte behöver vara arbetslös..


nej, nu väntar disken på mig !


jo förresten, grattis till "Rambo" som fyller år idag !

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja jag hoppas också att du kan vara kvar dr du jobbar nu =)



Känns faktiskt skumt för mig med att du inte pluggar längre :P det är ju nåt man förknippar dig med, fråga mig inte hur. men det är "My o skola" ;)

2009-08-31 @ 14:23:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0