Upp till "huvvestan"

Nu har jag alldeles strax jobbat klart min 10:e dag i rad ! Känns riktigt underbart, jag har gjort ett bra jobb och känner mig stolt ! Då kan jag lungt få slappna av och sova på min bussresa upp till stockholm :)

Den här gången är min väska aaaaaaas tung !
Jag har med mig:

* Massor med kläder, ofc.
* 2 par skor, de gula samt ett par jag köpte när jag var uppe sist, ska gå in dem lite nu när jag är ledig..
* Dator
* Sims 2 spel
* 4:a böcker i min serie
* En tung nessesär full med massa prylar ! (solkräm, balsam, hårprodukter, parfym, deo, piller av alla dess slag mm)
* Handduk + badkläder, ska ju vara så bra väder så de måste hänga med :)
´
Sen finns det lite andra småprylar som är med också som också bidrar till tyngden på väskan..

Hoppas att det blir riktigt kul där borta ! :) Jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder som jag kan lägga upp sen på bdb..

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Tessy

"piller av alla dess slag", hmm, borde man oroa sig? ;)

jag ska snart sätta mig på tåget jag med, hej å hå! trevlig resa och vistelse :D

2009-08-07 @ 13:31:14
Postat av: Emma

Varför kan inte väskor vara superlätta även om man slänger ner en massa saker :P

Jag går på min sista jobbhelg nu! Jobbar heeeela helgen så de blir inge annat än de. 12timmars pass imorrn och 24timmars på sönda!

Typiskt då det verka bli kanon väder i helgen =/

Hoppas du få de trevligt i sthlm=D

Kramar

2009-08-07 @ 13:54:56
URL: rhttp://rufset.bloggagratis.se
Postat av: TinA

köpa grejer till lghten o bocka av allt :)

2009-08-07 @ 15:19:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha fan va tungt! Men hoppas du har en topppenhelg, vilket jag inte tvivlar en sekund på! ;)

2009-08-08 @ 10:26:35
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0