Utflyktsdag

Idag ska vi iväg till Hötorget, ner till hötorgshallen. Där nere har de en massa olika stånd med, mat, godis, grönsaker , rått kött, korvar mm.  Vi ska dit och köpa grejer till vår utflykt. :) För sedan ska vi iväg till Skinnaviksberget. Där ska vi sitta och se på utsikten, ut över en stor del av sthlm . Mysigt !

Igår gick vi på en av sthlms Kolgrillsbarer. Underbart gott var det och väldigt bra väder .

Imorgon blir det en liten shoppingrunda, ska till "The english shop" och sen måswte jag köpa en kalender, har insett att man inte kan jobba inom hemtjänsten utan en kalender att skriva upp när jag ska jobba.

Just ja, måste köpa min biljett hem till på onsdag, måste ju snart åter till verkligheten igen =/

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Det verkar iallafall som du har det bra därborta! Men onsdag? Jag trodde du skulle komma hem igår (måndag) men mysigt att du är där längre såklart :D hihi! Kram!

2009-08-11 @ 11:38:59
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0