Hej mitt vinterland!

Idag är jag ledig igen.. som alltid är det skönt :)

Igår kväll blev Joakim alldeles rastlös, han kände att han bara var tvungen att göra någonting.. han smittade av sig på mig .. så vi gick ut till bilen, snöade av den och sedan drog vi iväg ! Ut till Mariebergs gallerian :P Fan vad gött det är, verkligen gött, att kunna komma på strax innan sju att man vill åka ut dit.. Och kunna göra det och hinna med det innan det stänger kl 20 !
Jag köpte en julklapp till Joakim, tyvärr fanns inte exakt den jag tittat på innan, för dem var totalt slut och de skulle inte få in exakt samma, men något liknande senare i veckan, men heller inte för samma pris... så jag gick till en annan butik och köpte en liknande för 100kr mer än vad den andra hade kostat om den hade funnits kvar.. men men.. huvudsaken är att han får en sån sak, för jag vill verkligen ge honom en sån ! :)

Joakim köpte en julklapp till sin mamma också..

Men det finns en julklapp kvar att köpa.. till min storasysters kille Erik. Så den tror jag att vi kommer att köpa idag.


Snön ligger kvar, det snöade mer igår kväll.. jag vet att jag tjatat om hur jobbigt det kommer vara att jobba i det.. och det är det, och kommer det att vara.. Men åååh, vad mysigt det är :) Vad underbart det vore om allt fick ligga kvar till julafton och resten av jul och nyårs veckan :)

Ska nog slå in lite julklappar i eftermiddag (har inte slagit in en enda ännu).. och lyssna på lite julmusik samtidigt :) Så jag får in den rätta känslan inför nästa vecka !

Ska bli så mysigt att få fira jul tillsammans med min pojkvän, för fösta gången i mitt liv ! Ska bli så otroligt kul, mysigt och underbart att få ha honom med mig. och inte behöva sitta där ensam när alla andra har sina sambos/pojkvänner med sig och jag har min hur många mil som helst bort.. no more ! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0