Denna helgen:

Sista dagen på denna vecka, sista dagen på denna helg..

Som ni vet har jag och Joakim befunnit oss i Mariestad denna helgen hos min familj. Vi bodde hos mamma.
Vi har denna helgen hunnit :
* äta middag med mamma och hennes man, fredag kväll
* lämna upp skridskor till mulle som var hemma hos pappa samt låna 2 filmer av pappa, fredag kväll
* sett på film "walk the line", fredag kväll
* Åka och hämta mulle hos pappa, sedan hämta mamma och sedan begett oss till skövde, lördag dag
* Varit i skövde på köpcentret "Elins esplanad", lördag dag
* Plockat grejer i mitt gamla rum, lagt undan det jag vill ta upp till örebro någon gång, lördag dag
* Ätit middag hos pappa, lördag ca 16.00
* Spelat spel hos pappa, "ordfejden", lördag eftermiddag
* Åkt till marlén och erik för att hämta erik och en polare och skjutsa dem till pokerkväll, lördag kväll
* Umgåtts med marlén, ätit hennes egenbakade semlor, snackat, lyssnat på musik och sett på film, lördag kväll
* Hämtat erik från pokerkväll för att sedan själva få åka hem, lördag natt
* Sett på film "tomten är far till alla barnen", söndag förmiddag
* Lämnat upp filmerna till pappa, söndag dag
* Ätit lunch, söndag dag
* Pratat med mamma, söndag dag

Sedan kl 16.30 åkte vi upp till örebro med bussen..

Väl i örebro har vi ätit hemmagjord egen kräm och sett på film.


En helt ok helg gott folk !


Semlan var suuuuuuuuuuuuuuuupergoooooooood !

Kommentarer
Postat av: TinA

gött o höra, själv föredrar jag inte semlor då jag inte tycker om marsipan, men det r ju inte heller gott med "bara" grädde på. Så jag har testat med vaniljkräm istället för marsipan; helt okej! :)

2009-02-23 @ 14:35:41
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0