It's friday , I'm in love !

Stämmer bra, jag älskar fredagar !

Denna fredagen som sagt beger sig jag och Joakim ner till Mariestad och hälsar på min familj och släkt. Middag hos mamma ikväll, middag hos pappa imorgon, vara hos Marlén imorgon kväll, hälsa på farmor och farfar en sväng och om det hinns med även hälsa på mormor och moster...
Sen ska ju mitt gamla rum hemma städas ur också..mindre kul! men men, smällar man får ta.

Igår var jag och Emmapemma och simmade i basängen i brickebacken. Skönt var det, varmt och härligt ! vi simmade minst 45 min , mycket bra gjort av oss! Skön och bra träning.

Idag har jag dock lite ont i ryggen, men det kan nog bero mer på att jag felsträckte den när jag kom hem igår...
Kanske även att det kan vara en smula träningsvärk inblandat i det också..

Hade uppföljning idag i hemsjukvårdskursen. Det gick bra, trots att jag inte pluggade något igår.. Pallade inte med det när jag kom hem igår.. Jag försökte verkligen, men ingen motivation fanns där alls..
Tur att det gick bra iaf!

Jag är så sugen på att ha en liten kissemissunge ! Men njaaa, borde inte skaffa någon.. Men sugen på det är jag allt!



Jag hoppas att ni andra får en skön helg !

I'm out !

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/44966/my01?claim=3zfjbyk2zey">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag följer dig redan! :)

2009-02-20 @ 14:54:32
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Jag simmade idag igen! Det var lika skönt även denna gång så det känns toppen! :) Ha det nu så najs i mariestad! Kram!

2009-02-20 @ 15:45:57
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0