Skriver lite

Ledig från skolan i flera dagar har jag varit. mycket skönt ! har egentligen några arbeten jag bör börja på snart... meeeen, det tar jag nästa vecka!

Lina är här så man vill ju vara social.

Ikväll e det dags att simma igen, Lina hänger också på denna gången.

Ska snart ner till stan och träffa laxen, vi ska ta oss en fika, umgås och snacka massor! Vi ska även festa ihop imorgon.

Imorgon kommer även Tina och Paul upp och de ska sova hos mig med. Eddie kanske kommer också. Det blir huset fullt ;P Haha! Det kommer bli trevligt ! :)

Hoppas bara vi hittar någonstans att vara å festa imorgon. Herrarna på studentgatan e ju så sega på å bestämma sig.. de tycker ju mest om att bestämma sig samma dag som det ska vara... så jag får la vänta till imorgon å se hur det blir.



Ska sova utan älskling ikväll :( Ska bli tråkigt! Men det beror ju på att han ska tvätta kl 07.00 hemma hos sig imorgon... så jag förstår honom verkligen att han inte pallar att sova här då..

ska kila iväg till bussen nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså hon kommer upp ändå? =) Va nice! Vad ska ni göra under helgen dåra?

2009-02-26 @ 16:33:55
URL: http://kramigaspittfire.blogspot.com/
Postat av: TinA

det är bra att du finns där när man behöver dig! :D

2009-02-26 @ 23:01:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0