städat

Shiiiiiiit vilken oordning jag har på min musik på datorn... massa jävla mappar och i varje mapp e det tusen mappar till och i de mapparna är det typ bara en låt i varje.. Nu har jag storsorterat ! Slängt bort all skit, ordnat bokstavsmappar, sedan lagt in alla artister på den bokstaven där och sedan i deras mapp ligger deras låtar...
fy fan för att hålla på med sånt ! Men nån gång måste man ju fixa det med ! å nu är det gjort !

Ni glömmer väl inte bort semmeldagen imorgon??

Skolan:

Idag har jag varit där mellan 8.30- 15.30, så länge har jag inte varit i skolan sedan gymnasiet.. det kändes väldigt ovanligt och jag blev trött !

Har 2 arbeten i hamsjukvården, 1 arbete i etiken, 1 i arbetsmiljön.. sen är jag färdig med dessa kurser och 3 nya kan starta.


Denna vecka är jag ledig tis, ons, tor , uuuuunderbart ! Men det blir väl till att börja med något arbete..

Liiiiiiiiiiina kommer imorgon ! :D Å stannar iaf en vecka :) Ska bli så kul att ses, har ju inte träffat min fd mittemotgranne sedan hon flyttade förra året efter studenten.. !

Kommentarer
Postat av: TinA

hahahah! oj jag menar såklart mandelmassa :D



kul att Lina kommer!! :)

2009-02-23 @ 23:38:24
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0