Födelsedagsfest

Igår var det äntligen sista skoldagen för vecka, och helgen var äntiligen kommen !

Efter skolan åkte jag och Joakim ner till stan för att inhandla både alkohol och föda ;P Jag kollade även i några butiker efter mina leggins som jag har, men fanns inga just nu att köpa. Jobbigt, för dem jag har på mig är det hål i...

Igår var vi hemma hos Tony en sväng på kvällen. Där var även Tony själv, Jakob, Alex, Manne, Pierre, Martin och Tessy..
Trevligt var det. Som vanligt blev det mycket musik (både prat och lyssnande), och allmänt prat. Sen vart jag så dåsig och trött av den dunkla mysiga belysningen att jag och Joakim bestämde oss för att gå hem. (han var även hungrig)

Idag skriver Joakim tenta, han börjar den nu kl 14.00  Jag håller tummarna för dig min älskling !

Ikväll blir det lasange till mat, för det har han bestämt att han ville få efter tentan. Senare ikväll ska vi hem till Petter, för där vankas det 25års fest. Petter fyller 25år just idag. Grattis !
Jag och Joakim har köpt en present till honom, fast det inte var tvunget att göra det, men vi kände att vi ville.. Så det blev en wiskey.

Jag vill inte att helgen ska ta slut, jag tycker om att vara ledig, vill vara ledig mera !
Nästa gång jag är ledig är på onsdag, och då ska jag uppsöka min frissör, sätta mig där i stolen och bara njuta i några timmar av att någon pysslar med mitt hår :) Får hoppas att det blir snyggt också.

Alla ni tjejer som har pojkvänner, hur gör ni med era bloggar... låter ni era killar läsa dem eller inte ?
Jag har funderat av och an på hur jag ska göra, om jag ska låta Joakim läsa den eller inte.. Jag skulle inte ha ngt emot om han läste den. Men det är just det där att jag då inte kan skriva riktigt vad jag vill... ex, som nu i julas då jag skrev om vad jag hade köpt till honom i julklapp , vad jag planerade att köpa osv.. det skulle jag ju inte kunna skriva längre om han var en av mina läsare..
sen skulle jag heller inte kunna skriva om saker som han gör, som jag kanske irriterar mig på (om det skulle finnas ngt sånt osv)..
men samtidigt vill man inte ha några "hemligheter" för sin kille, man vill ju att han ska kunna få veta allt om mig.. men det är ändå skönt att ha sitt egna lilla kryp in, som bara är mitt. eftersom jag berättar så mycket annat utifrån mig själv..

Jaja, det blir till att fundera lite mer, min nya blogg sida är ju inte klar än.. så det är ingen brådska ännu..
Tina, jag vill bara säga tack på förhand att du åtog dig jobbet , även om jag inte har några direkta riktlinjer eller vet ett skvatt om hur jag vill ha den ;P

Kommentarer
Postat av: lina

ja, asså eddie får läsa den men det är sällan han gör det och så vet jag flera har det så ifall du låter honom läsa den så är det ju inte lika "intressant". Säger du att du inte vill han ska läsa den blir de ju nåt förbjudet, klart han undrar vad du skriver om honom. Men jag förstår känslan att du inte kan skriva allting..



Oftast skriver man ju om det som hänt under dagen och pojkvännerna har oftast vart med eller hört det ändå så oftast tycker dom de är rätt ointressant att behöva LÄSA det en gång till och hoppar gärna över det.

2009-01-17 @ 16:33:27
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Anna

låter dennis läsa..

2009-01-17 @ 19:01:13
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se
Postat av: TinA

jag bryr mig inte om paul läser eller ej, jag vet att han gör det men han gör det inte varje dag. mer som en till två gånger per månad, men det är hans egna val.



sen finns det sätt att skriva av dig på bloggen utan att joakim kan läsa det. :) du skaffar dig en "underblogg" o sätter lösen på den, så om du vill att andra ska läsa den så ger du dom lösenordet helt enkelt. då går du in på "Mitt konto" och där åt höger ska du finna "Skapa ny blogg" så döper du den till .. tja tex "mys hemliga hörna" eller vad du vill. :) så kommer det bli som "my01.blogg.se/valfrittnamn" med lösenord (bara underbloggen då, inte hela bloggen ;))

2009-01-17 @ 23:55:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

ps. och för att få lösenord, går du in på inställningar ;)

2009-01-17 @ 23:56:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0