sjuk?

Typiskt. Redan igår började min mage må pyton, idag är den lite bättre men självklart började ja bli illamående och skum på vägen hem från skolan.. Jag har sovit halva eftermiddagen för att bli bättre. Hoppas fan inte att jag börjar bli mer sjuk än detta..
Och till råga på allt håller jag på att smitta ner min stackars Joakim. Hoppas ingen av oss blir riktigt sjuka iaf.!

Imorgon är det fredag, äntligen helg! Älskar helger, älskar ledighet ! MOHAHA!

Får se vad som blir i helgen, om jag inte mår bra så blir det nog inte mycket av något. men jag hoppas att jag mår bra. för jag vill umgås med vännerna!

Men men.

Idag blir det att åka hem till min lägenhet iaf, och kanske vara där över helgen.  Skönt med en stor säng ett tag, och ett riktigt kök :)
Gillar Joakims lilla krypin men ibland är det även skönt att komma hem till sitt eget :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Krya på dig! Jag som börjar tillfriskna så får inte ni alla bli sjuka :O :(

2009-01-23 @ 08:19:43
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0