varför är det slut?

Nu var det söndag igen och den underbara härliga mysiga bästa helgen är över , som alltid, varje vecka ... Varför är helgerna så korta? vem kom på att veckan skulle vara fem dagar och helgen två, varför inte tvärt om????

Jag vill inte, vill inte ha slut på helg, vill inte ha slut på ledigheten, vill inte tillbaka till skolan imorgon ! ! ! Vill bara vara ledig, vill kunna sova så länge jag vill, vill kunna ha på mig myskläder hela dagen, vill kunna ligga hela dagen i sängen om jag vill...
dumma dumma vecka som nu är slut !

Det har i alla fall varit en bra helg, som vanligt. därför är det nu så synd att den är slut.

Igår var Johanna, Emma och Tessy här en sväng på kvällen. Som vanligt vart det inte spel och sånt som vi hade tänkt utan det blev massa prat istället :P

Kommentarer
Postat av: TinA

Prat på kvälltid är mysigt också :))

2009-01-25 @ 14:47:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0