Dumma j*%&a planerare!

IRRITERAD ÄR VAD JAG ÄR ! ! !

jag är ledig den  25, 26, 27 och 28 juli vilket jag VILL VARA eftersom jag ska upp och träffa Joakim då. Men tror ni inte att när jag kom till jobbet idag och tittade i "den blå boken" där våra jobbpass och tider står att de har satt in mig 25:e på dagen och delad tur (dvs morgon och kväll) den 26:e . Detta mina vänner, har de gjort utan att fråga mig om jag vare sig vill eller kan jobba! Jag hade heller inte skrivit i "den blå boken" att jag kunde jobba, för gör man det kan de hända att de bara sätter in en utan att komma ihåg att meddela det sen.. Men det hade jag alltså inte gjort !
Så nu är jag lagom irriterad ! Tänker inte alls jobba då, jag har ju för sjutton köpt min biljett upp och allt, samt att jag ser väldigt mycket fram emot att få träffa honom !

BAH !

Jag har skrivit en lapp och satt i "den blå boken", där det står att jag enligt mitt schema som jag har fått ska vara ledig samt att jag inte kan då för att jag åker bort. De får fan ta å fixa rätt det, för jag vägrar jobba då !

Kommentarer
Postat av: TinA

Hoppas de lyssnar!

2009-07-13 @ 23:15:48
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: anna

ajdå hoppas d fixar sig :)

2009-07-14 @ 13:00:56

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0