Idag är det jobb som gäller

Idag jobbar jag kväll, eller snarare, jag jobbar just nu. Men har inget kvar att göra just nu, eller snarare, är klar med allt som skall göras ikväll!
Så nu sitter man här och har dö-tid. slutar om lite mer än en timme (21.30). 

Jag har ett tag nu funderat på att skaffa bil, eller snarare, har alltid velat ha en egen bil och speciellt sedan jag tog körkortet så har jag velat ha en. Har kikat lite på olika anonser på bilar och sådant, hittat några som är lite intressanta. Men tyvärr räcker inte pengarna till riktigt. Det dummaste av allt är att mamma nu ska byta bil, och hennes bil är verkligen den jag vill ha ! ! ! Både hon, hennes man och jag tycker att det är jätte synd att jag inte kan köpa den, men tyvärr så går det inte pga att jag inte har de pengarna till det :( FAN ! ! !

jag vill jag vill jag vill jag vill ha deeeeeeeeeeeeen!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0