Jess, tonight it's jessie :)

Fan vilka tråkiga blogginlägg det blir när det enda man typ säger är att man har jobbat ännu en dag, å nu får ni höra det igen! Jag har jobbat idag igen, vilket gick bra, men var väldigt stressigt på slutet... Blev utlånad till min gamla grupp på lunchen för de behövde hjälp, en av deras egna var sjuk idag. Det var trevligt att träffa några av gammlingarna jag tog hand om förra sommaren, men jisses vad tid det tog.. Blev klar precis halv tre med sista jobbet och fick springa till bussen som gick precis då (jag hann lyckligtvis med), jag hann inte ens upp på kontoret för att lämna grejerna och fylla i min lönelapp att jag har jobbat.. hon jag jobbade tillsammans tog alla mina saker å gick upp på kontoret så jag kunde skynda till bussen , mycket snällt gjort. Lappen får jag fylla i imorgon när jag jobbar kväll.

Men nog om arbete!

Ikväll blir det helt andra bullar. Ska träffa Jessica ! ! ! :D Hon kommer hit senare, då ska jag bjuda på mat, sedan antar jag att det blir en del snackande då vi inte har hunnit att umgås själva på länge, sen kanske det även blir någon film.

Men det ska verkligen bli riktigt kul !

Kommentarer
Postat av: jessica

maten var supergod och jag hade det supersoft. mer sånt! <3

2009-07-12 @ 02:21:09
Postat av: TinA

hoppas ni hade najs, du och jessica :D

2009-07-12 @ 22:47:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0