Ledig

Nu i helgen är jag ledig ! :) Störtskönt är vad det är.

Jobbade delad tur igår, var lagom trött efter det, jobbar delad på tisdag också. Har tagit åt mig extrapass eftersom det är bra att få in extra pengar, man vet ju aldrig hur det blir i höst...

Vaknade första gången vid kl 05.58, var klarvaken då! Trodde aldrig att jag skulle kunna somna om, men till slut gick det, men jag har vaknat och somnat till och från nu hela morgonen. Vid 10 tiden tröttnade jag på det och gick upp!

Idag är det förhoppningsvis tänkt att man ska träffa tjejerna.. men vissa av dem är jäkligt sega på att svara på sms, som skickades igår ! :S
Tydligen är vi, vi som alltid satt med telefonen i högsta hugg inte längre så aktiva vid våra telefoner, för numera kan man ibland få vänta i dagar innan ett svar kommer :S Mycket märkligt!

Nu är det inte långt kvar alls, igår var det en vecka kvar, men nu är det inte det längre , sthlm snart kommer jag ! :D


SKa man göra lite frukost tro, eller ska man hoppa in i duschen? Får nog bli lite mat i magen först, sen så !

Kommentarer
Postat av: TinA

Go'morrn! :)

2009-07-18 @ 11:54:48
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Jo det var jättehärligt med återträff. Vi ska försöka göra detta minst en gång per år hädanefter :) Riktigt kul var det :)

2009-07-18 @ 16:22:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0