Måndag morgon när jag vaknade kände jag pirr i magen :)

I morse när jag skulle gå iväg till jobbet skickade jag ett god natt sms till Joakim, eftersom han jobbar natt så lägger han sig vid den tiden :) Då när jag skickade iväg det sms:et så kände jag hur det pirrade till i hela magen, vet ni vad de beror på? Det vet jag ! Idag är det måndag, det betyder att det inte alls är många dagar kvar nu till jag åker upp!

Både jag och Joakim har 2 arbetspass, sedan en ledig dag, sedan 2 arbetspass och sedan ses vi :D


Har ni följt den gravida 15 åriga mamman som väntar tvillingar? Jag har följt den, å nu, nu har hon värkar ! När är de på vääääääg :D Vad mysigt, blev så glad när jag läste det att jag kände mig nästan lite rörd ;P
Mycket kul för henne och killen!

Kommentarer
Postat av: TinA

Härligt! :D Har ni planerat vad ni ska hitta på för nåt i helgen?



Jag läser 15åringen med tvillingarna ibland, ca en gång i veckan. Det låter som att jag får ta o läsa nu ;)

2009-07-20 @ 15:07:31
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0