Nu kommer jag snart, o kära sjö !

Sista dagen denna vecka som jag jobbar, men bara lugn, mer jobb blir det nästa vecka då jag endast är ledig 1 dag! ! !

Idag, snarare i eftermiddag åker jag och Joakim ner till Mariestad, kommer åter på söndag. Vi ska bo hos mamma, å så ska jag hälsa på både pappa, mormor, farmor&farfar samt stora syster.. Lilla syster bor ju hemma hos mamma, så jag antar att jag kommer att träffa henne vaaaaarje dag ändå, så därför behöver jag inte räkna med henne ;P

I helgen ska jag banne mig BADA ! Å jag skiter fullständigt i om det skulle börja regna eller inte, för bada det ska jag bara göra alltså !

Nästa vecka någon gång drar Joakim upp till sthlm igen, han börjar jobba nästa lördag.. Då kommer jag att bli själv här i 6 veckor ! ! ! men jag ska komma upp iaf 2 ggr under de 6 veckorna till honom :)

Kommentarer
Postat av: Lina

ja det var väldigt synd :( ni kan ju kanske komma efter sommaren någon gång? Eller lite senare i sommar. ensam 6 veckor? Oh shit, de hade jag aldrig orka´t

2009-07-02 @ 15:52:22
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0