Stockholm

Nu är jag i stockholm och hälsar på min älskling. Det var verkligen underbart att få träffa honom igen. Vi åkte hem till hans systers lägenhet som han bor i nu när han är här och jobbar. Sedan satt vi och bara myste och pussades första timmen skulle jag tro. Sen blev det en dusch och sedan gick vi till en Wook och köpte med oss mat hem. Vi kollade på en film med "Leo" i som gick igår kväll. Den var rätt ok. Under första reklampausen gick vi och handlade mat som vi ska laga idag samt jordgubbar, glass och spray-grädde som vi hade som efterrätt :)
MUMS ! :D

Sedan efter filmens slut gick vi och la oss en stund och sov, sedan gick Joakim upp för att äta mat och sedan gå iväg till jobbet medans jag fortsatte att slumra :P När han var klar på jobbet kom han hem och kröp ner i sängen bredvid mig, han var så varm och skön så jag kröp tätt tätt intill för att krama om honom och få värme. Nu är jag vaken, sitter och kollar på tv utan ljud och sitter här vid Joakims sega gamla dator - den har jag iaf inte saknat !
Får väl se när han vaknar till liv igen, så vi får hitta på något... Lite jobbigt att behöva vara tyst å så i flera timmar för att inte väcka honom . Men han är så söt när han sover, så det är det väl kanske värt :)

Ikväll har vi i alla fall tänkt att gå på Harry Potter , äntligen ! Jag har väntat så på att få se den... Tina, har du sett den än?



På måndag får jag löööööööööööööööööööööööööööööön, och då blir det shoppa av ! har några saker jag verkligen måste shoppa:

* Leggings, eftersom jag bara äger ett par långa som fortfarande är hela.. (alla andra har jag fått sy och laga tusen gånger om, så de går knappt laga dem mer nu)
* Parfym, min börjar ta slut så jag måste ha en ny flaska
* Skor, måste köpa ett par nya "gympaskor", för de andra gick ju hål rakt igenom sulan för någon vecka sedan..

Dessa 3 saker är i alla fall måsten, men sen vore det trevligt om man hittade något annat kul utöver detta också :)


Det är väldigt skönt och trevligt att få vara här uppe med Joakim nu i alla fall, har saknat honom riktigt mycket nu den senaste veckan!
Jag älskar verkligen dig min underbara kille :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0