Fredag

Idag har det ännu inte hänt så mycket.. har vart nere på stan en sväng och lunchat med Emil, efter det gick vi till systemet och sedan till Ica Krämaren. Nu är jag hemma igen.
Ikväll är det tänkt att det ska vara någon liten fest här i nya lägenheten, men vi får väl se OM eller VILKA som dyker upp... känns som att jag måste börja lära känna lite nytt folk, känns som att de folket man känner redan börjar bli lite tafatt, eller vad man ska säga.. menar inget illa med det, men jag menar bara att ingenting händer direkt...

På söndag blir det flyttstäd i min gamla lägenhet, Johanna är en stor ängel som ska hjälpa oss med det ! :)

Pissigt jävla väder, man får ingen lust att göra någonting.. men samtidigt vill jag fan inte sitta och inte göra någonting heller !
Får nog av att ta det lugnt på veckorna, nu när det är helg hoppas man ju på att man ska kunna få träffa vännerna äntligen och umgås å göra grejer som typ ingen hinner med på veckorna...


besviken...

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0