På jobbet

Sitter på jobbet och bara väntar ut tiden så att man får gå hem... 19 min kvar !

Har så ont i magen, vet inte hur eller varför jag har fått det.. men det kom bara nu helt plötsligt.. 18 min kvar!

Ska jobba imorgon igen, börjar kl 7, så det blir bara hem, äta något litet, bums i säng å sen upp å jobba igen.. 17min kvar!

Visst är det rätt soft att jobba och tjäna pengar, men jag hade inte haft så mycket emot att vara ledig hela sommaren ;P om det bara hade gått ekonomiskt ... vilket det inte gör. 16 min kvar.

Midsommar i helgen då.. vad ska folk hitta på? själv ska jag ju självklart jobba ! :S Jobbar fredag kväll, lördag & söndag på dagen.. Joakims pappa kommer hit på lördag dag å stannar till söndag kväll, fira lite midsommar med honom då. nu hoppade jag över en min, för nu är det bara 14 kvar..

Ska väl ta och fylla i timrapporten så att det bara är att skutta hem sen när tiden är ute.. fast iof är det inget bråttom, bussen går ändå inte förrän 10 i 10.. 13 min kvar..

ni börjar hajja nedräkningen va!

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, gå hem från jobbet! ;)



i midsommar kommer pauls familj hem till oss/pappa :) kanske gör kusin lena det också, vi får hoppas på det. ;) Jag har inte träffat henne sen.. jag vet faktiskt inte när jag såg henne sist. :(



hoppas du trivs på jobbet iaf! :)

2009-06-15 @ 21:35:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0