Smuttsen är väck!

Idag har vi städat ur man gamla lägenhet i baronbackarna.. Vi åkte dit imorse med bussen som gick från brickebacken vid nio på morgonen.. Jag, Joakim och Johanna var de som deltog :P
Vid 17.00 var vi klara med städningen... med en timmes lunchrast mitt i. :) Äta bör man annars dör man ;P

Mycket duktiga har vi varit, å jag tackar Johanna fruktansvärt mycket för hjälpen!

Väldigt skönt att ha det gjort nu iaf, så imorgon ska jag ringa dem om att jag vill ha städbesiktning snart och kontrollbesiktning så att jag sedan bara kan lämna ifrån mig nycklarna.. även om jag inte är uppsagt förrän sista juli.. men jag pallar fan inte vänta tills dess..! Vill inte ha dem på mitt ansvar mer.. Vill bara bli av med dem så jag får gå vidare med mitt nya hem :)

Börjar på mitt sommarschema imorgon. Börjar med en kväll. Sedan blir det 2 dagar på raken efter det, sedan en ledig dag och sedan en kväll å två dagar på raken igen.. som sagt, jobbar hela midsommarhelgen! Men slutar vid 14.30 om dagarna så en midsommarmiddag blir det allt av ! :)

Efter första veckan har jag en veckas semester! Jag tänker inte låta dem ringa och kalla in mig på jobb då. Även om pengarna säkert skulle sitta fint så känner jag att det är skönt att få vara ledig lite iaf någon sommar, då jag i vanliga fall jobbar hela sommrarna!


Dags att krypa ner i sängen efter denna långa städdag, nattinatt !

Kommentarer
Postat av: TinA

Jofan, den serien tänker jag följa. :D Den där tvillingen Sages "hot" gör ju det hela spännande ;)



Då har vi två nåt att diskutera sen då :D

2009-06-14 @ 22:50:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0