Halloj

Är folk verkligen så fixerade vid vissa saker? Man kan ju verkligen undra...




Idag är det städdag hos Joakim, men jag sitter här som ni märker;P Har hjälpt till litegranna, men det är svårt att vara 2 och städa i denna lilla lägenhet. Jag får väl städa mitt eget hem sen, eller åtminstånde städa Ruggisens hem sen när vi kommer hem till mig ikväll!

Var på bio igår som sagt och såg "Män som hatar kvinnor". Den var verkligen bra, spännande ända in i slutet, den var sorglig, läskig, man såg glädje osv.. den hade väldigt mycket i ett ! En mycket bra svensk film.

Kommentarer
Postat av: Tessy

Vad menas med första meningen?

2009-03-08 @ 21:11:10
Postat av: TinA

jag undrar också, som tessy :O

2009-03-09 @ 00:09:20
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0