helg= summa

Jag tackar för denna helg!

Har haft det mycket trevligt med gamla vänner : )

I fredags var det middag hemma hos mig, stressigt som fan att hinna klart med det :P Sedan så bar det iväg till studentgatan, till Tony. Festade där med massa gött fölk ! Jag hade ju lovat grabbarna att de skulle få se mig full för de har inte gjort det förut... så jag höll vad jag lovade !
Vi gick även på Kåren och drack och dansade där. Där träffade man ännu mer folk man kände.

Det slutade med Pubicum, korv och sen hem till Joakim och sova...

Dagen efter var man en aning bakis, men ändå inte så farligt. Sedan åkte vi in till stan och handlade grejer så vi kunde åka hem till mig, vila en stund å sen käka tacos.

Vi såg på 2 filmer och sedan spelade vi spel. Det var jag , joakim, tina, lina, lisa och eddie som spelade "helt hysteriskt" och vi skrattade ibland verkligen heeeelt hysteriskt ;P HAHA !

Idag har vi firat Johanna och sett på en massa dildos ;P Trevlig eftermiddag med tjejerna! Och ÄNTLIGEN var vi alla tjejer på plats. Jag, Johanna, Jessica, Emma och Tessy ! :D

Snart börjar en ny vecka, mycket jobbigare vecka än den som varit.. typ alla dagar i skolan förutom onsdag.. samt att jag måste sätta fart med etikarbetet som ska vara klart nu på torsdag....

Dags att börja stressa?

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0