jahopp

Idag har jag haft en soft dag ! började skolan vid halv nio gick till elva. Det var föreläsning om elsäkerhet idag.

Sedan stack jag hem, gjorde lunch och fastnade vid datorn.. som jag fortfarande befinner mig vid :P


Imorgon och på onsdag e jag "ledig", har hemstudier.. Får se om det blir något av det gjort imorgon.. annars måste en sak iaf bli av på onsdag! För annars måste jag sitta med det på söndag kväll när vi kommer från sthlm, å det har jag ingen lust med..

Fikat idag blev förflyttat till imorgon, men imorgon vid lunch ska jag iväg å fika med en vän :)

Längtar dels till på torsdag, för då får jag mitt etikbetyg, ska bli intressant att se hur det gick med arbetet..
Sedan längtar jag självklart till på fredag ! :D

har egentligen inte så mycket att säga..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Bada på torsdag gör jag gääärna :) ses i plurret jao!

2009-03-10 @ 15:51:17
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0