Onsdag, plugg, plugg, plugg

Sitter och arbetar med fallbeskrivningar i arbetsmiljön. vi ska lösa fallen utifrån lagar och komma på sätt som de kan förbättra osv... jobbigt som tusan ! BAH BAH BAH !

Ikväll är det Gray's, något att se fram emot iaf...
Imorgon får man etikbetyget, ytterligare något att se fram emot.. börjar bli riktigt nervös... känns som att jag kommer bli besviken =/

Nehe, måste väl se till å få mera gjort av dessa fallbeskrivningar... vill inte behöva sitta med detta på söndag kväll när vi kommer från sthlm... vill helst bli klar idag, absolut senast imorgon..

känns skönt att veta att man snart e klar med dessa kurser, men när man e det å äntligen börjar pusta ut lite startar 3 nya :S haha!
men efter det startar det inga mer kurser för min del, då ska jag jobba... om jag nu lyckas med det.. jag börjar mer och mer bli osäker.. =/ känns som att jag kommer vara ännu fattigare sen när jag jobbar för att jag inte kommer att få tillräckligt med tider... känns som att jag ständigt kommer gå runt och oroa mig för pengar, oroa mig för att inte ha råd med räkningarna... få skuldkänslor varje gång jag gör något kul för pengarna osv...

blä !

vill inte bli vuxen, låt mig slippa?

Kommentarer
Postat av: TinA

vet hur du känner dig

2009-03-11 @ 18:25:04
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Mm, det har du rätt i.. vart får man tag på såna skyddshandskar? :) Nu har jag bakat, jag la i alla ingredienser och rörde om, så fick Paul knåda degen åt mig istället :) så han fick vara mina skyddshandskar sålänge ;)

2009-03-11 @ 20:05:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0