Skönt

skönt skönt skönt ! För nu är det fredag igen.

Veckorna bara rusar förbi, men tur är väl det för då får man snabbare återse helgen :D
Dock vet jag inte vad som händer ikväll, men det ordnar sig väl antar jag.. kanske blir det bio som vi hade pratat om han å jag.
Imorgon är jag "Joakim fri" för den som vill passa på att ha mig för sig själv ;P

Om en vecka beger vi oss till sthlm :D Ska bli väldigt kul att höra dem igen, höra nya låtar också. Träffa hans familj igen, och hans mamma för första gången.. känns lite läskigt.
Men det går säkert bra.

Denna gången får jag inte glömma att fota hans pappas coola figurer/dockor han har i hela vardagsrummet ;P
Påmin mig !

Kommentarer
Postat av: TinA

JUST DET! jag vill ju se hans coola grejer :D

2009-03-06 @ 21:42:42
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Tessy

dockor i vardagsrummet? dom heter inte barbara va? vi hörs!

2009-03-07 @ 11:06:07

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0