So long

Som svar på tessys inlägg: Jag var glad dels för betyget och en annan grej ;P

Idag hörrni drar jag med bandet upp till sthlm, ja det är sant, det jag har tjatat om i en veckas tid kommer nu äntligen!

Kl 12.00 går bussen till sthlm från stationen, framme ca 14.40 Då ska vi slänga av oss pakningen hos hans pappa, sen ner på stan, äta något med bandet. Sen ska de iväg och sound checka. Jag ska väl strosa runt lite på stan kanske fram till insläppet kl 19.00

Foo Fighters- Everlong  , dagens låt, nu och alltid ;P


Ne hörrni, nu får ni klara er utan mig i helgen, mer bloggande blir det inte förrän tidigast på söndag :)


Ha e störtskön helg alla, och ni som är ute på havet, just ni 2, ha det toppen och bli inte båtsjuka :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade det mer än toppen :D

såg dig i fredags men du skulle precis gå på bussen så jag hann inte fram. hur var er helg?

2009-03-15 @ 17:10:16

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0