Thörsdai

Det är verkligen värsta slappa veckan !

I måndags och tisdags var det lite hettsigt med att bli klar med de där två arbetena, men när de var klara så var det lugnt igen. Satt inte ens hela dagen med dem... några timmar. soft !

Imorgon är det enda dagen på denna vecka som jag går till skolan... ska få mina 2 sista betyg, i arbetsmiljö och hemsjukvården.

Nästa vecka börjar det nya saker..


Det är så fint väder, å när det är fint väder får jag sån lust att gå ut och bara shoppa !

Vad händer i helgen egentligen??
hörde talas om att en vän var sugen på fest, de skulle kanske vara något.. ska kolla upp saken.
jag är sugen på bio, att se de där "En shopaholics bekännelser".
Jag är sugen på att överraska Joakim med något. Röva bort honom någon stans och överraska honom med något kul. men vad?

ska ner till uni och äta lunch med joakim kl 12.  idag är det torsdag, vilket betyder PANNKAKOR !

Snart dags att ta reda på hur det går med min cykel, för jag har ju tydligen bestämt mig för att börja cykla nu när snön är borta... vilket är både en bra, och en dålig idé ... kommer bli ovant och jobbigt till en början, men skönt och trevligt sen , hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag vill också festa haha:D

2009-03-19 @ 19:11:24
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0