Lista..

Eftersom ingen typ pallar kommentera dikterna så kommer nu en tråkig jävla lista !

Du heter:
My Holgersson

Smeknamn:  Myzan, Myggan, Myran

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Finns en del låtar, allt ifrån Hinder till GT

Beroende av: Luft, Dator, Mobil samt att prata

Vad tror folk om dig?: Det får du väl fråga folk om, men allt ifrån att jag är jävligt lat till att jag är snäll typ.

Stämmer det?: Jodå, jag kan vara allt, när jag vill och känner för det.

Vad får du oftast komplimanger för?: Brösten

Vad säger du för att imponera på någon?: säger väl inget speciellt, försöker väl mest bara vara gamla vanliga ja.

Hur imponerar man på dig?: Snäll och smart, måste kunna vara verbal..

Brukar du skratta för dig själv?: händer väl..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Biljettnr till tåget imorgon.

Var bor du?: Penny bridge

Trivs du där?: Jao, det enda som är synd är att det inte är en sjöstad =/

Äger du några converse: Inte ett enda, har aldrig gjort å kommer inte att göra !

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit funkar i drinkar, cider funkar jämt, vin funkar i bål och öl funkar då och då.

Brukar du bli för full: Har väl hänt, men inte direkt ofta..

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Vissa pencilin sorter

Har du haft sex idag: Nej, men dagen är inte slut än..

Hur svarar du i mobilen: "Heeej" eller "Hallå" nått sånt..

Vem ringde du senast? Emma, igår eftermiddag..

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: pratade om påsklovet..

Antal timmar sömn inatt: ca 8

Sov du ensam: NOPP

Brukar du komma i tid: Japp, Har alltid varit bra på sånt, det kan lärarna på virginska intyga !

När mår du bra: När jag inte är sjuk, inte behöver stressa och när jag får göra som jag vill

När blev du fotad senast: Hum, kan de ha varit i måndags eller så, då jag själv tog kortet :S

Hur känner du dig nu: Slapp, ska diska snart å kanske spela lite yatzy.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, lila

Vad tycker du om fötter: Om de är fina, annars kan de vara lite snubbiga..

Vad saknar du: Tider som har varit och inte kommer åter.

Hade du en bra kväll igår: Jadå, den var skön å slapp :)

Favorit dryck på morgonen: Egen pressad apelsinjuice.

Rakar du benen: Yes

När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardarar mellan 22-23.30, helger heeelt olika beronde på vad man gör.

Är du blyg?: Kan väl hända någon enstaka gång, men vanligtvis inte. Men jag kan där emot vara lite mer reserverad bland nya .

Sysslar du med någon idrott: njaa, men har börjat simma på torsdagar. det är väl en idrott?

Vill du hellre ha mail än brev: Beror väl på vad det gäller, är det reklam i båda vill jag ingen av dem ha !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjaaa, attraktion, men att det kan leda till kärlek sedan.

Har du spytt offentligt: Japp!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:  Skulle runka, och testa hur det är att ha sex, gå in i ett omklädningsrum med bara killar å njuta av det jag ser (men inte så mycket så att man får stånd ;P) å snacka sex med grabbarna.

Är du nöjd med ditt liv: Jao, är väl ett helt ok liv.

Är du bortskämd: Ibland, beror på vad det gäller.

Vad gör du i morgon: Går i skolan, sen fikar jag med Jessica, sedan åker jag och Joakim till sthlm.

Vad är det värsta du vet?: Mycket !

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det varierar, men antar att det är minst 300/ vecka, man måste ju handla mat..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte om det finns någon som är heeelt perfekt som förebild, tyvärr.

Vad längtar du till?: Sommaren och efter att bli rik

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jodå

Vad använder du för shampoo?: Fruktis eller VO5

Vad är det finaste du fått? vet inte exakt, men ett av de finaste är ett litet berlockarmband i silver med små rosa fjärillar på, fick det när jag var rätt lite. Har det kvar i en fin ask

En speciell dag du minns: 30 juni 2008

Hur gammal är du: 20

Tycker du om någon just nu: ja, det är klart

Du samlar på: man kan väl nästan påstå att jag samlar på ljuslyktor, så många som jag har..

Gröna eller röda äppeln: Gröna, om det är de riiiiiktigt gröna sura äpplena, annars får det va ! Röda om det inte är de där knallrödaste, för de är inga goda..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror väl lite på situation, men folk jag har ringt har varit : Jessica, Tina, Joakim, Emil.

Gillar du golf: Aldrig spelat, men minivarianten gillar jag..

Vilken tid gick du upp idag: 07.20

Har du sovit i din egna säng inatt: I Joakims

Har du strumpor på dig nu: Nej, drog av mig dem när jag kom hem (eller snarare gjorde han det..)

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Det var ett tag sedan nu, men vänta bara, det kommer säkert snart igen.. :S

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till ett varmt ställe med Joakim, köpa en fin lägenhet !

Bär du glasögon eller linser: Inget dera.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej..

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-11 , beror lite på vad jag har gjort kvällen innan.

Har du piercing: Öronen, tungan

Vill du gifta dig: Kanske någon gång.

Vill du ha barn: Kanske, men får jag inga är det inte hela världen.

Solar du ofta: Njaaa, tycker om värmen och solen, men inte när det blir för varmt. då springer jag å gömmer mig i en sval källare någonstans..

Är du bra på att laga mat: Det måste jag få påstå att jag är !

Är du flygrädd: Nopp, gillar bara inte när det slår lock för öronen..

Hur vig är du: ganska, för att vara i min storlek.

Är du musikalisk?: Sjunger väl ok,

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Manhattan eller Basse !

Tror du på ett liv efter döden: You never know !

Tycker du om sushi: Njaaaaaaaaaaaaa.

Vad äter du helst när du ser på film: Chips med dipp, popcorn, godis, choklad, glass och pizza ;P

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, har de inte gjort på 10 år typ

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och tror jag.. eller inget av det :P

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har hänt .

Biter du på naglarna: Nej inte egentligen, men måste göra det ibland om en nagel går av..

Röker du: NEJ !

Hur ofta tränar/motionerar du: En gång i veckan

Senaste låt du hörde: Någon Tool låt som Joakim spelade förut.


Kommentarer
Postat av: nea med M o E

jag lånar denna från dig, skriver ut din blogadress åxå

2009-03-27 @ 19:48:28
URL: http://m1n3rv4.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Tjo ursäkta att jag inte kommenterat dikterna. Jag kommenterade dem ju muntligt då vi umgicks? :) Puss!

2009-03-28 @ 12:13:43
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0