Skrattanfall

Hjärnan känns som en annan deghög, näsan bara rinner, jag säger VA !?!? hela tiden... fy för att vara förkyld !

Idag var det start på en av mina tre nya kurser, som verkade rätt bra. Inga prov, bara en skriftlig inlämning, resten muntligt. Mycket bra. Det bästa av allt är att jag antagligen slipper att köpa någon kursbok, har hört av andra som går kursen att det inte behövs någon... och då tänker inte jag köpa någon heller !

Imorgon är det kursstart för kurs nummer två och på onsdag för kurs nummer tre.

På onsdag får man pengar igen då, och på torsdag dras alla räkningar :S Haha! Tänk om man en månad slapp betala räkningar och bara fick använda pengarna till roliga saker, vad underbart det skulle vara !

Har jag sagt att det har löst sig med sommarjobb? Om inte, så kan jag säga det nu : "Det har löst sig med sommarjobb!"
Blir inom hemtjänsten här i Örebro, inget Mariestad denna sommaren inte, kanske bara på besök isf.
Blir på samma ställe som jag var på under min första praktik under utbildningen och på samma ställe som jag jobbsde första delen av förra sommaren, fast i en annan grupp. Har förr varit i Slottsgruppen, men nu blir det Klostergruppen.
Har för mig att Ylva är mycket i Klostergruppen, så då får man träffa henne en del :)

Vill inte ha den där snön som ligger ute på marken nu, vill ha sol, varmt väder och blommor, VILL HA VÅR ! Men det kommer väl inom sinom tid.


Joakim kom på förut varför jag är så kall om läpparna varje gång han pussar på mig (nu när jag är förkyld), det beror på att jag andas så mycket mer med munnen nu :P HAHA !

Igårkväll innan vi skulle sova fick vi värsta skrattanfallet, haha, vad kul det var! Jag hade fått ett hårstrå i munnen och skulle ta ut det, sen när det var ute tänkte jag dra av det från handen på täcket på Joakims rygg. Men när jag gjorde det visade det sig att det inte var något täcke där, utan att jag kletade av det på hans rygg istället.
Joakim frågar upprört : "Vad gör du?!?!"
Då börjar jag gapskratta för att jag då kom på vad jag hade gjort. Å jag skrattade och skrattade och skrattade ännu mer.
Joakim började också skratta, så låg vi där och skrattade en stund.

Nu när jag bara skulle skriva ner det började jag skratta igen !



Det finns lite planer på att kanske dra till sthlm i helgen igen... Tessy, åk dit du med så kan vi festa loss ;P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0