Utmanad!

av tessy är jag utmanad..

dagens humör: totalt upp och ner
dagens frisyr: lockigt
dagens klädsel: leggins (svarta), underkläder ofc, beige tröja, jeanskjol
dagens planer: Plugga
dagens önskan: Att det aldrig har hänt !
dagens kroppsdel: hjärtat
dagens köp: har inte köpt ngt, bara blivit bjuden på lunch av joakim :)
dagens längtan: efter det som numera är borta troligtvis..
dagens skit: tjuvarna  ! ! ! ! !
dagens fundering: varför hämtade jag inte upp den saken när jag hade chansen?
dagens beroende: internet
dagens smak: korv
dagens roligaste: träffa emma :)
dagens hemlis: att jag kommit in i en svacka..
dagens personer: joakim, emma :)
dagens irritation: vädret! och ovissheten om sakerna är kvar eller ej??
dagens kändis: Fictional Me
dagens random: bah !
dagens låt: betrayed- fictional me


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
såg mina föräldrar skrika på varandra , bråka osv... tvingades flytta och tvingades flytta mellan dem som en annan jävla vante i flera års tid ... en vecka här, några veckor där osv... brydde mig aldrig om att packa upp väskan med kläder någonsin.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
jadu... festade å träffade folk?

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
chips, choklad , surt godis, kladdkaka, lussekatter !

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
fictional me- the end
the calling - wherever you will go
porcupine tree- lazarus
nickelback- how you reminde me
savage garden- two beds and a coffie machine
morniniglory- drag me down

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
köpa en lägenhet i stan
åka till något varmt ställe
köpa allt jag ville och inte jobba !
ge bort lite till familjen, kanske om de var snälla
Ge joakim den bästa basutrustningen som finns !


6) FEM DÅLIGA VANOR/EGENHETER
långsint
gnäller för mycket
otroligt nyfiken
sista minuten pluggare
tror bättre om folk och världen och blir sedan besviken när det visar sig att det inte är så

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
sova
äta
lyssna på bra musik
umgås med vänner/pojkvän
se på film

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I:
klimakterie (leopard)
djurskinn
trikåer
sparkdräkt
universitetsoverall

9) FEM FAVORITSAKER:
min säng
joakim
god mat
en bra film
datorn

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
jessica
johanna
emma
tina
lina


Senaste

1. Kompis du träffade: emma
2. Personen du pratade i telefonen med: emil
3. Du fick SMS av: helena
4. Du kramade: joakim

5. Kläder: samma som ovan..
6. Bättre än igår: nej, snarare sämmre dag..

Imorgon

7. Är det: skola, redovisning och blä!
8. Planer: gå dit :S
9. Något tråkigt som händer imorgon? massor !

Favorit

10. Nummer: 4
11. Färg: lila
12. Årstid: sommaren
13. Saknar du någon? ja, morfar
14. Humör för tillfället? upp och ned.. just nu rätt ok

Frågor och svar

15. Det första du gjorde imorse? sket i å gå till skolan
16. Vad åt du sist? äpple
17. Vad irriterar du dig på? att jag troligtvis e bestulen
18. Tror du på distansförhållanden? njaaaaa.... absolut inget för mig!
19. Vem tänker du på just nu? joakim som gör kvällsmat åt oss
20. Tror du att personen tänker på dig med? kanske ? ;P
21. Vart reste du sist? mariestad LOL !
22. Vad gjorde du igår kväll? duschade, såg på tv, pussades
23. Liknar du din mamma eller pappa? mamma
24. Ler du ofta? ja
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek !
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja, men det är inte ofta stjärnorna faller..
27. I vems säng sov du i igår kväll? joakims
28. Vilken färg har din tröja? beige
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? oja !
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? jupp
31. Gråter du när du skadar dig? beror på vart och vad jag skadar mig

Lycka

32. Är du en glad person? till och från!
33. Vad gör dig glad? när saker och ting sker som man tänkte sig..
34. Önskar du att du var lyckligare? ibland
35. Är lycka överskattat? nopp
36. Kan musik göra dig glad? självklart !

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt att den älskar dig? japp
38. Har du någonsin sagt ”Jag älskar dig” och menat det? ofc !
39. Har du en flick/pojkvän? ja :)
40. Är du nöjd med det? alla tiders :D
41. Har du varit otrogen någon gång? ja, men inte mot denna !

Hat

42. Vem hatar du verkligen? hummmmm
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? kanske..
44. Är du en mobbare? ibland har jag varit det säkerligen utan att tänka på det... men jag har nog mer blivit mobbad

Nuvarande

45. Nuvarande humör? sömnig
46. Nuvarande frisyr? lockigt

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag tar mig an utmaningen! ;)

2009-03-03 @ 12:42:02
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0