Why? becaus!

Har precis vart i skolan och fått mitt etik betyg... var asnervös när jag satt där utanför och vänta, vi alla var det... brukar annars inte vara så nervös eftersom man i de andra kurserna brukar känna på sig vart man ligger osv. men i denna kurs har det varit så mycket mer spännande eftersom vi har haft hårdare lärare och för att jag verkligen tycker om detta ämne också...

hur som helst, när jag kom in i rummet så fick jag sitta med den hårdaste av de 2 lärare vi hade i kursen.. hon började prata om att hon nog hade haft lite för höga förväntningar innan hon läste arbetet... jag började då tänka.. jahapp, då vart det bara vg.. hon började prata om att hon hade läst mitt arbete och 3 andras när hon var lite dålig å hade då satt mvg på alla, men kommit på att det inte kunde vara möjligt. så hon hade läst om dem dagen efter och då hade det vart helt andra betyg.... jag tänkte . shit, nu är det kört, det kanske bara blir g ?
men sen började hon prata om att hon hade läst mitt arbete igen och då hade hon insett att det var upp till hennes förväntningar, samt att hon hade jämför med den andra läraren vad hon sa. sedan gick hon igenom hur bra jag hade varit i övrigt under de andra redovisningarna och uppföljningarna...
sen kom det, "du har gjort mycket väl ifrån dig, du är helt enkelt ett klart MVG, och det ska du vara stolt över"... JESS JESS JESS !

I made it !

Första kursen på den skolan som jag fått MVG i .. gud vad skönt det känns, var så glad, var så skakig , woooooooooooooowoooooooooooooooooooohoooooooooooo!



Det var beviset jag behövde på att hårt slit lönar sig...


dags att slita vidare med de 2 resterande kurserna..

Kommentarer
Postat av: tessy

wohooo, grattis! kanske var därför du såg så glad ut idag? ;) eller var detta efter?

2009-03-12 @ 16:14:22
Postat av: TinA

GRATTIS! :D

2009-03-12 @ 23:48:14
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0